شرکت مصنوعات فلزی زیباراد شما را به خرید بهترین انواع بند رخت و میز اتو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت بند رخت سه طبقه اسپرینگ با تخفیف

۰
۳۸۷

آنچه در این مقاله می خوانید...

بند رخت اسپرینگقیمت بند رخت اسپرینگخرید بند رخت سه طبقه
بند رخت اسپرینگ

بند رخت اسپرینگ رامی توانید با شرایط تخفیفی مناسب و قیمت ایده آل خریداری کنید. لیست قیمت بند رخت سه طبقه بسته به ویژگی ها و نوع ساختاری که دارند متفاوت هستند.

امروزه شاهد این هستیم که شرکت ها و کارخانه های زیادی در امر تولید بند رخت هستند که یکی از این شرکت ها شرکت اسپرینگ است. شرکت بند رخت اسپرینگ چند سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده و به جرات یکی از بهترین شرکت های تولیدی بند رخت در ایران محسوب می شود. زیرا محصولات خود را با استاندارد های بالا روانه بازار می کند.

بند رخت اسپرینگ

بند رخت اسپرینگ

بند رخت اسپرینگ به دلیل ویژگی هایی که دارد به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این پارامترها در قیمت انواع بند رخت موثر هستند. از جمله ویژگی های آن می توان به:

• تنظیم ارتفاع
• بازو های تا شونده و مقاوم
• لوله های جنس استیل ضد زنگ
• عدم آسیب دیدگی در صورت تماس با لباس های مرطوب

بند رخت اسپرینگ

قیمت بند رخت اسپرینگ

اساسا بنای قیمت گذاری برای هر محصولی به امکانات و خدماتی است که به مشتریان و استفاده کنندگان اراِئه می شود. قیمت انواع بند رخت به همین دلیل ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.

از این رو بند رخت اسپرینگ در مقابل نمونه های مشابه خود خدمات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به نوعی تمام طیف ها با هر کارایی که مد نظرشان هست می توانند از این محصول استفاده کنند. از جمله این خدمات عبارتند از:

  1. سهولت در جابجایی
  2. کم حجم
  3. سبک
  4. دارای پایه چرخدار با قفل ثابت
  5.  به دلیل بازو های تا شونده فضای کمتری را مورد اشغال قرار می دهد.
  6. جنس بازو ها در نقاط اتصال دهده از مواد مقاوم و مستحکم است.

بند رخت اسپرینگ

خرید بند رخت سه طبقه

ما در ایران از لحاظ ساختار خانوادگی طبقه های مختلفی داریم به عنوان مثال برخی خانواده ها تک فرزند هستند و محصولاتی که خریداری می کنند زیاد نیاز به توجه ابعاد و اندازه ندارد.

اما برای خانواده های پر جمعیت که تعداد آن ها کم هم نمی باشد این یک مسئله است که هنگام خرید محصولی را تهیه کنند که در آینده نهایت کارایی را برایشان داشته باشد. از همین رو شرکت اسپرینگ بند رخت هایی را با شکل ظاهری سه طبقه طراحی و تولید کرده که این دغدغه خانواده ها را مرتفع نموده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.