شرکت مصنوعات فلزی زیباراد شما را به خرید بهترین انواع بند رخت و میز اتو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بند رخت تمام استیل ارزان

۰
۶۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش بند رخت تمام استیلکارخانه تولید بند رخت

فروش بند رخت تمام استیل به صورت کلی و عمده از کارخانه های مطرح و بزرگ صورت می گیرد. از آن جا که قیمت تولیدی بند رخت ارزان تر از همه پخش ها است، مقرون به صرفه ترین حالت این است که از تهران از طریق باربری ها به تمام کشور ارسال صورت بگیرد.

فروش بند رخت تمام استیل

زندگی شهری و آپارتمانی باعث شده است بسیاری از افراد وقت و حوصله کافی برای پهن کردن لباس های شسته شده و خیس بر روی طناب های قدیمی نداشته باشند. به علاوه یک مشکل بزرگ در این زمینه نبود فضای کافی در خانه های امروزی است که جای مناسبی برای پهن کردن لباس ها ندارند. همچنین در خانه هایی که به صورت مجتمع مسکونی هستند قانون اجازه هر رفتاری که دیگر ساکنان را اذیت کند نمی دهد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در این شرایط تولیدکنندگان سعی می کنند با فروش بند رخت تمام استیل تا جای ممکن کار را آسان تر کنند. این بند رخت های فلزی کاملا با محیط جدید سازگار بوده و به صورت تاشو طراحی می شوند تا کمترین فضای ممکن را اشغال کنند.[/hwgold-dash]

نشانه های نیاز به تغییر در قسمت های مختلف زندگی آشکار شده است و دیگر نمی توان با متدهای گذشته در آینده سیر کرد. به عنوان مثال در 10 یا 15 سال پیش کسی آنچنان از اینترنت استفاده نمی کرد. اما زندگی امروزی بدون وجود اینترنت نمی چرخد. اگر کسی بخواهد بدون آن زندگی کند می تواند اما قطعا فرصت های بسیاری را از دست می دهد. شخصیت افراد هم با گذر زمان دچار تحول شده و امروز مردم جامعه رفاه بیشتری می خواهند. نیاز به تغییر در زمینه لوازم خانگی و بند رخت تمام استیل ارزان هم وجود دارد. این مدل ها با قیمت های ارزان و به صرفه می توانند حجم کار زیادی را کم کنند.

فروش بند رخت تمام استیل

فروش بند رخت تمام استیل به دو قسمت خرده فروشی و عمده فروشی تقسیم می شود. اگر بخواهیم عمده فروشی بند رخت استیل ارزان را در نظر بگیریم باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنیم. در واقع در هر معامله ای که انجام می شود قیمت مهمترین عامل است. مغازه دار یا پخش که کالا را می خرد انتظار دارد با قیمت منصفانه و پایین کالا را تهیه کند. این خواسته کاملا به جا است و تولیدکنندگان بند رخت تلاش می کنند تا جای ممکن این کار عملی شود. ولی گاهی افراد به یک عامل مهم دیگر توجه نمی کنند و آن کیفیت است. البته منظور باکیفیت بودن و مرغوب بودن جنس نیست.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]منظور این است که هر کیفیتی که بند رخت تولید می شود یک قیمتی دارد و باید به نسبت آن سنجیده شود. به عنوان مثال یک بند رخت تمام استیل نگیر که کاملا ضد زنگ باشد حدود دو برابر مدل همین کار به صورت آهنی هزینه در بر دارد.[/highlight-dash]

حتما موافق هستید که در این صورت کسی نمی تواند فقط به دلیل ارزان تر بودن آهن جنس آهنی را انتخاب کند. بلکه باید مقایسه بند رخت استیل با هم نوع خودش انجام شود تا درست و صحیح باشد.

ایجاد یک ساختار تجاری قوی در زمینه فروش لوازم خانگی و بند رخت استیل ارزان زمان زیادی طول می کشد. از آن جا که بسیاری از افراد صبر و تحمل کمتری دارند پیشنهاد می شود اول تعداد اقلام محدودی را کار کنند و زمانی که قوی شدند و فروشگاه های بیشتری آن ها را شناختند اقدام به اضافه کردن کالا کنند.

فروش بند رخت تمام استیل

کارخانه تولید بند رخت

یک کارخانه تولید بند رخت می تواند روزانه بین 200 تا 500 عدد بند رخت تولید کند. البته این تعداد درباره ی یک کارخانه درست و حسابی که رو به راه باشد و خط تولید منظم داشته باشد صدق می کند. در صورتی که ظرفیت کامل باشد و شیفت ها پر باشند حتی تعداد بیشتر هم می شود. اما متاسفانه در سال های اخیر تعداد تولید کنندگان زیاد شده و فروش کافی را ندارند. بسیاری کارخانه های تولید بند رخت به صورت نیمه تعطیل کار می کنند و هیچ مشتری جدیدی ندارند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]راه حل برای این مشکل افزایش صادرات به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر است. در حال حاضر عراق، افغانستان، ارمنستان، قزاقستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و پاکستان از مشتریان بند رخت ارزان ایران هستند اما این کافی نیست. تبلیغات بیشتر و شرکت در نمایشگاه های آن کشورها می تواند باعث شود تاجران بیشتری از خارج از کشور به ایران بیایند و این به معنی افزایش فروش و اشتغال کارگر ایرانی است.[/highlight-dash]

صادرات محصولات خانگی ایران به دیگر کشورها در حال حاضر شاید 5 درصد پتانسیل واقعی اش هم نباشد. این امر نشاندهنده لزوم سرمایه گذاری در این قسمت است که رشد و شکوفایی اقتصادی ایران را به همراه دارد. البته در این راه موانعی هم وجود دارد که تحریم ها یکی از آن ها است اما قطعا برای هر چالشی که وجود داشته باشد یک راه حل هم هست و اگر اراده کافی وجود داشته باشد می توان این موانع را از سر راه برداشت.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.