شرکت مصنوعات فلزی زیباراد شما را به خرید بهترین انواع بند رخت و میز اتو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی انواع میز اتو وانیلی

۰
۱۳۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

میز اتو وانیلی انواع میز اتو وانیلی ویژگی¬های میز اتو وانیلیمیز اتو وانیلی خرید میز اتو وانیلی
میز اتو وانیلی

تولیدی انواع میز اتو وانیلی آماده است تا محصولاتی با کیفیت و اصالت را به خریداران عزیز خود ارائه نماید. این برند معتبر به خاطر قیمت¬های مقرون به صرفه و کیفیت عالی خود شناخته شده است.

میز اتو وانیلی

انواع میز اتو وانیلی

میزهای اتوی وانیلی در چندین طرح و مدل مختلف در بازار موجود هستند که میتوانید برحسب سلیقه و راحتی خود، مدل مورد نظر را خریداری نمایید. مدلهای مختلف میز اتو به دسته¬های زیر طبقه بندی میشوند:

  •  میز اتو ایستاده
  • میز اتو پایه بلند
  •  میز اتو پایه کوتاه
  • میز اتو نشسته

ویژگی¬های فنی این میزها تقریباً باهم مشابه هستند و مهم¬ترین تفاوتشان اختلاف ارتفاع
آنهاست که بسته به اینکه شما در چه حالتی راحت¬تر هستید، میتوانید هریک را انتخاب کنید.

میز اتو وانیلی

ویژگی¬های میز اتو وانیلی

برای میزهای اتو برند وانیلی نامی آشنا و معتبر است، میزهای اتوی این شرکت علاوه بر قیمت بسیار مناسب کیفیت بالا و عمر طولانی¬ای هم دارند. میز اتوهای وانیلی از جنس فلز آلومینیم هستند که در برابر فشار بسیار مقاوم است و همچنین وزن زیادی ندارد و هنگام جابجایی شما را اذیت نمیکند.
میزهای اتوی وانیلی یک پریز برق هم دارند که خیال شما را از رسیدن سیم اتو به میز و کار راحت با آن آسوده میکنند.
جنس صفحه¬ی زیر میز اتوی وانیلی پلاستیک فشرده میباشد که وزن این میز را بسیار سبک میکند و همچنین به خاطر منافذی که دارد، حرارت را به خوبی به لباس منتقل میکند. البته این پلاستیک فشرده در برابر فشارهای خیلی زیاد آسیب پذیر است، برای احتیاط کافیست هنگام اتو کردن زیاد اتو را به سمت پایین فشار ندهید.
کاور میز جنس کتانی دارد که دربرابر حرارت مقاوم است و آب نمیشود.
میز¬های اتوی وانیلی با طراحی مناسبی که دارند، سطح مناسبی را برای لباس¬ها قرار داده¬اند که هم اندازه¬ی مناسبی دارد و هم قرارگیری و تعادل لباس روی آن راحت است. برای لباس¬هایی که اندازه¬ی بزرگی دارند مانند چادر و مانتوها هم شکل و جنس این میز به گونه¬ایست که لباس از روی آن سر نمیخورد و لباس را طوری نگه میدارد که هنگام اتو کردن آن اذیت نشوید. این طراحی همچنین به گونه¬ای صورت گرفته که فضای زیادی را اشغال نکند و در عین حال مقدار فضای مناسبی برای اتو زدن لباس¬ها در اختیار شما قرار دهد.
درنهایت برای تکمیل این محصول، جایگاهی کنار میز تعبیه شده تا در زمان¬های استراحت یا تغییر موقعیت لباس، اتو را آنجا بگذارید و خیالتان از امنیت آن راحت باشد. اینگونه از خطرات آسیب سطح داغ اتو به خودتان و وسایلتان جلوگیری میکنید و کار اتو کشیدن به کاری امن و راحت تبدیل میشود.

میز اتو وانیلی

خرید میز اتو وانیلی

برای خرید میزهای اتوی برند وانیلی میتوانید هم اکنون به سایت¬ها و فروشگاه¬های آنلاین معتبر مراجعه کنید و محصول خود را از میان کالاهای متنوع آنها انتخاب و خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.