شرکت مصنوعات فلزی زیباراد شما را به خرید بهترین انواع بند رخت و میز اتو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید میز اتو ژانت دار

۰
۹۰۹

آنچه در این مقاله می خوانید...

میز اتو ژانت دارمیز اتو و مزایای استفاده از آنمیز اتو ژانت دارخرید میز ژانت دار و قیمت آن
میز اتو ژانت دار

قیمت خرید میز اتو ژانت دار را میتوانید هرزمان از طریق فروشگاه¬های معتبر آنلاین به دست آورید. این قیمت¬ها بهترین و مقرون به صرفه¬ترین قیمت-های بازار هستند.

میز اتو ژانت دار

میز اتو و مزایای استفاده از آن

میز اتو به شما کمک میکند لباس¬های خود را راحت¬تر، بهتر و سریع¬تر اتو کنید. این میز همچنین ارتفاع مناسبی دارد و باعث درد در ناحیه¬ی کمر و پاهای شما نمیشود.
میز اتو انواع مختلفی دارد، مثل؛

  •  میز اتو ساده
  • میز اتو پریز دار
  • میز اتو ژانت دار
  • میز اتو کمدی
  • و مدل¬های دیگر

میز اتو ساده شامل یک پایه و یک صفحه¬ی سوار شده روی آن است که لباس¬ها را روی آن اتو میکنیم. این صفحه باید مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار فیزیکی داشته باشد تا مشکلی هنگام اتو کشیدن پیش نیاید.
میز اتو پریزدار برای آنکه مشکل کوتاه بودن سیم اتوها را رفع کند طراحی شده است. این میز یک پریز برق روی خود دارد که میتوانید اتو را به آن وصل کنید و سپس سیمی که از پریز خارج شده، که طول بلندی هم دارد، به هریک از پریزهای خانه¬تان متصل نمایید.
میز اتو ژانت¬دار شامل یک دسته¬ی اضافه است که این دسته برای راحت اتو زدن سرآستین¬ها و سریقه¬ها طراحی شده، حتماً شما هم تا به حال با معضل درست اتو زدن سرآستین و یقه لباس¬هایتان مواجه شده¬اید. این دسته به شما کمک میکند به خوبی از پس این مشکل بربیایید.
میز اتو کمدی به جای پایه¬های تاشو از فضای زیر خود به عنوان کشو و کمد استفاده میکند که میتوانید وسایل مختلفی را در آن جای دهید. به این شکل یک میز چندکاره¬ی اتو دارید که چندین فضای خالی خوب هم در اختیارتان قرار میدهد!
چند نکته درباره¬ی اتو کشیدن با استفاده از میز
وقتی میخواهید با استفاده از میز اتو، لباس¬هایتان را اتو بکشید با رعایت چند نکته¬ی ساده ولی مهم میتوانید این کار را بهتر انجام دهید.
هنگام اتو کردن میتوانید تکه¬ای فویل از جنس آلومینیوم را زیر لباس خود قرار دهید. این کار دو مزیت دارد؛ اول آنکه لباس¬ها سریعتر صاف و بی چین و چروک میشوند، و دوم آنکه با اتو زدن یک طرف لباس به علت انتقال حرارت عالی فویل، طرف دیگر آن هم اتو زده میشود که میتواند به شکل قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کند.
هنگام اتو کشیدن لباس¬های بلند میتوانید یک پارچه¬ی بزرگ زیر میز خود پهن کنید تا این لباس¬ها هنگام اتو کردن روی زمین کشیده و کثیف نشوند.

میز اتو ژانت دار

خرید میز ژانت دار و قیمت آن

برای خرید میز ژانت دار و اطلاع از قیمت آن میتوانید هرلحظه به تمام سایت¬ها و فروشگاه¬های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از خدمات آنها استفاده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد رأی: 4

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.