شرکت مصنوعات فلزی زیباراد شما را به خرید بهترین انواع بند رخت و میز اتو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده بند رخت هتلی در شیراز

۰
۱۳۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رختآشنایی با فروشندگان بند رخت هتلی

آویختن لباس روی طناب لباس یا بند رخت متداول ترین روش خشک شدن لباس بعد از شستن است. اینکه بتوانید لباس های خود را روی بند آفتاب آویزان کنید، نه تنها عملی است، بلکه روش خوبی برای صرفه جویی در هزینه های سال است. بند رخت هتلی یکی از پرکاربرد ترین انواع بند رخت است. ما اقدام به پخش عمده این بند رخت در شیراز نموده ایم.

پخش عمده بند رخت هتلی در شیراز

همه چیز درباره بند رخت

همه چیز درباره بند رخت ما یک بند رخت کلاسیک را به شما توصیه می کنیم ، زیرا ذخیره آن آسان است و مانعی برای شما ایجاد نمی کند. قابل حمل است ، بنابراین انتقال آن ساده است ، متناسب با هر نوع لباسی (بزرگ و کوچک) است و علاوه بر این ، خشک شدن آن سریع است.

مواد لباس

بندهای لباس می توانند از فولاد ، رزین یا آهن ساخته شوند. رزین ها بیشتر توصیه می شوند ، زیرا زنگ نمی زنند. اگر میله ها از پلاستیک پوشانده شده اند ، بهتر است! از آنجا که این مواد به ماندگاری بیشتر آنها کمک می کند.

حمل و نقل لباس

یک بند لباس که دارای چرخ است باعث می شود تا بدون نیاز به حمل راحت آن را جابجا کنید.

قیمت بند لباس

طناب لباس به عنوان یک قاعده کلی معمولاً بسیار ارزان است ، اما بسته به آنچه در آن قرار می گیرد و موادی که از آن ساخته شده است ، می تواند هزینه آن بیشتر یا کمتر شود.

انواع بند رخت

انتخاب یک بند لباس با در نظر گرفتن تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند و دفعات شستن لباس ها ضروری است. انواع مختلف طناب وجود دارد ، اما شناخته شده ترین آنها عبارتند از:

بند لباس رادیاتور

این بند لباس دارای دو دسته است که به راحتی روی رادیاتورها قرار می گیرد ، از این رو نام آن است! بنابراین ، با گرمای داده شده توسط رادیاتورها ، می توانید لباس های خود را به سرعت و بدون ترس از سوختن خشک کنید. این نوع بند لباس برای لباس های کوچک مناسب است: جوراب ، لباس زیر ، لباس کودک ، دستمال پارچه ای و …

قفسه لباس برقی

این نوع بند لباس با یک بار الکتریکی کار می کند. آیا معمولاً به لباس هایی نیاز دارید تا فوراً خشک شوند؟ این بند لباس ایده آل برای آن است! این نوع بند لباس شما را از عجله بیشتر خلاص خواهد کرد …

بند رخت فلزی

اگر به دنبال صرفه جویی در فضا هستید ، این بند لباس مناسب شماست. این را می توان در راهروهای باریک قرار داد و با استفاده از یک سیستم قرقره و طناب که باعث افزایش ردیف لباس می شود ، کار می کند.

بند رخت دیواری

این مدل بند لباس مستقیماً روی دیوار نصب شده است. باید مکانی را پیدا کنید که مزاحمتی ایجاد نکند ، زیرا تغییر مکان پس از نصب امکان پذیر نیست.

آشنایی با فروشندگان بند رخت هتلی

آشنایی با فروشندگان بند رخت هتلی مجموعه ما یکی از برترین فروشندگان بند رخت در انواع مختلف و کاربرد های متنوع به خصوص بند رخت هتلی هستیم. در صورتی که به این بند رخت یا مدل های دیگر آن نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم با ما تماس حاصل نمایید تا بهترین بند رخت را در ازا قیمتی استثنایی تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.